Overzichtelijke "above the fold" met producten die aanzet tot actie ondernemen.
Een overzichtelijke “above the fold” (het eerste wat bezoekers zien wanneer ze op de website terecht koen) trekt direct de aandacht, stimuleert actie en verhoogt conversies door een sterke eerste indruk en gebruiksvriendelijke navigatie.
Productpagina met duidelijk zichtbaar boekingsformulier
Door het mogelijk te maken van een boekingsformulier op een productpagina kunnen bezoekers op een gemakkelijk en snellere manier een boeking plaatsen. Dit komt de conversie ten goede!
Social proof doorheen de website die het vertrouwen vergroot
Het tonen van reviews en logo’s op de website van Jump for Joy versterkt de betrouwbaarheid en professionaliteit. Klantbeoordelingen bieden social proof en overtuigen nieuwe klanten met echte ervaringen, terwijl logo’s van samenwerkingen laten zien dat het bedrijf betrouwbaar en ervaren is. Dit wekt vertrouwen, verhoogt de conversie en helpt twijfelende bezoekers sneller een springkasteel te huren.
Integratie van video's op meerdere pagina's
Een video op de website van Jump for Joy maakt de beleving van het huren van een springkasteel direct zichtbaar en aantrekkelijk. Bewegend beeld trekt de aandacht, laat de kastelen in actie zien en geeft een beter idee van de grootte en het plezier dat ze bieden. Daarnaast verhoogt een video de betrokkenheid, houdt bezoekers langer op de site en kan het vertrouwen en de conversie verhogen. Kortom, een video maakt de website dynamischer en overtuigender!
Opzetten van SEO pagina's voor betere lokale vindbaarheid
Lokale SEO-pagina’s helpen Jump for Joy beter gevonden te worden in specifieke regio’s waar ze springkastelen verhuren. Door pagina’s te maken gericht op steden en gemeenten, zoals “Springkasteel huren in Eeklo” of “Springkastelen te huur in Maldegem”, vergroot de website de kans om hoog te scoren in Google voor lokale zoekopdrachten. Dit trekt gerichte bezoekers aan, verhoogt de zichtbaarheid in de juiste regio’s en leidt tot meer boekingen.